میناکاری اصفهان

ساخت وبلاگ

نیم ست نقره زنانه از محصولات پرطرفدار بانوان است. خانم های عزیز می توانند برای انواع میهمانی های مجلسی و خصوصی خود از زیورآلات نقره مانند نیم ست نقره سیاه قلم مدل کرواتی بهره ببرند. رنگ نقره ایی قابل ست شدن با انواع رنگ هاست بر این اساس نیم ست نقره دخترانه را می توانید با لباس های مختلف خود هماهنگ کنید. با توجه به قیمت طلا , قیمت نیم ست نقره ارزان است و شما می توانید با تهیه چند ست و نیم ست نقره در ظاهر خود تنوع خوبی ایجاد کنید. خرید نیم ست نقره از فروشگاه صنایع دستی اصفهان بسادگی چند کلیک است و ارسال فوری آن به سراسر کشور امکان پذیر است. طرح زیبای کرواتی و ارازن بودن قیمت نیم ست نقره دلایل مهم استقبال از آن می باشد. نیم ست نقره اصفهان اثر دست هنرمندان با ذوق این شهر می باشد.  

نیم ست نقره سیاه قلم مدل کرواتی نیم ست نقره سیاه قلم مدل کرواتی

جنس نیم ست نقره سیاه قلم از نقره با عیار 925 است. وزن نیم ست 16.07 گرم است. بنا به زمان انجام شده برای تولید محصول , مزد ساخت زنجیر با قیمت ساخت دیگر قسمت های نیم ست متفاوت است. طول زنجیر 40 سانتی متر و سایز انگشتر نیم ست 57 است. در ساخت نیم ست نقره طرح کرواتی از سنگ مارگازیت با کیفیت استفاده شده. شما با صرف هزینه ایی قابل قبول می توانید ظاهر خود را در میهمانی ها بخوبی متفاوت سازید.

نیم ست نقره زنانه نیم ست نقره زنانه

نیم ست نقره اصل بر خلاف زیورآلات بدلی ارزش بالایی دارد و ارزش آن نیز به مرور زمان کم نخواهد شد. نیم ست نقره اصفهان اثر دست استادکاران نصف جهان است و مناسب برای انواع سلیقه ها در سنین مختلف می باشد. نیم ست نقره با قیمت مناسب و ظاهر زیبا را به همراه سلیقه بانوی ایرانی قابل ست شدن با انواع لباس های اسپرت و مجلسی است. معمولا زیورآلات نقره مورد پسند عموم سلیقه هاست.  

نیم ست نقره دخترانه نیم ست نقره دخترانه

در صورتی که قصد دارید برای دوستان و اقوام خود هدیه تهیه کنید ما به شما نیم ست های نقره سیاه قلم را پیشنهاد می کنیم. هدیه ایی مفید و کاربردی برای تمامی دختر خانم ها و بانوان شیک پوش ایرانی. نیم ست نقره طرح کرواتی در عین حال سنتی بودن از ظاهر مدرنی برخوردار است. که بر این اساس برای تمام رده های سنی قابل استفاده است. اندازه انگشتر آن 57 است که برای انگشت اکثر خانم ها مناسب می باشد.  

نیم ست نقره ارزان نیم ست نقره ارزان

تولید داخلی برای هر کشوری نشان از قدرت اقتصادی آن دارد. در صورت حمایت از ساخت محصولات ایرانی می توانیم کمک بزرگی به چرخه اقتصادی کشور داشته باشیم. زیورآلات نقره از جمله محصولات با فلزات گرانبهاست که هر روزه به ارزش مالی آن افزوده می شود. و خرید آن بجای زیورآلات بدل توجیه اقتصادی دارد. نگاه متفاوت به صنایع داخلی تاثیر بسیار مستقیمی در کیفیت زندگی تک تک افراد جامعه خواهد داشت.  

قیمت نیم ست نقره قیمت نیم ست نقره

خرید نیم ست نقره خرید نیم ست نقره

 

شناسه محصول: 901543

بازار مینا     BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : نیم ست نقره سیاه قلم مدل کرواتی, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 298 تاريخ : شنبه 8 تير 1398 ساعت: 20:50

نیم ست نقره زنانه طرح لوح برای رده سنی خاصی در نظر گرفته نشده . خانم های شیک پوش می توانند از نیم ست نقره سیاه قلم مدل لوح بر اساس سلیقه خود بهره ببرند. ظاهر نیم ست نقره ظریف است و بر این اساس بیشتر مورد توجه بانوان ایرانی قرار دارد. خرید نیم ست نقره اصل به شما امکان می دهد تا از کیفیت آن اطمینان خاطر داشته یاشید. اگر بدنبال نیم ست نقره دخترانه هستید ما زیورالات نقره سیاه قلم اصفهان با طرح های متنوع را به شما پیشنهاد می کنیم. رنگ نقره ایی قابل ست کردن با انواع رنگ هاست و با توجه به این موضوع شما می توانید زیورآلات نقره را با انواع لباس های خود ست کنید. خرید محصولات نقره از سراسر کشور امکان پذیر می باشد و ارسال آن همه روزه و فوری انجام خواهد گرفت.

نیم ست نقره سیاه قلم مدل لوح نیم ست نقره سیاه قلم مدل لوح

جنس نیم ست از نقره اصل با عیار 925 است. وزن کلی نیم ست در حدود 19 گرم است. طول زنجیر نیم ست 40 سانتی متر و سایز انگشتر آن 57 است. در صورتی که انگشتر با سایز انگشت شما یکی نبود براحتی قابل بزرگ و کوچک شدن است. در ساخت این نیم ست از سنگ های مارگازیت اصل استفاده شده تا کیفیت و ظاهر زیبایی داشته باشد. قیمت نیم ست نقره سیاه قلم طرح لوح به عنوان زیورآلات اصل ارزان و همچنین در بلند مدت توجیه اقتصادی دارد.

نیم ست نقره زنانه نیم ست نقره زنانه

قیمت نیم ست نقره نسبت به محصولات مشابه از جنس طلا ارزان تر است. شما می توانید انواع نیم ست نقره ارزان با طرح های متنوع را از فروشگاه صنایع دستی اصفهان تهیه کنید. طراحی و ساخت نیم ست نقره اصفهان توسط بهترین هنرمندان این شهر انجام می شود. خرید اینترنتی نیم ست نقره سیاه قلم اصل از سراسر کشور در کمترین زمان انجام و ارسال آن به تهران و سراسر کشور همه روزه انجام می گیرد.  

نیم ست نقره دخترانه نیم ست نقره دخترانه

بدلیل علاقه زیاد دختر خانم ها به زیورآلات , این محصول زیبا گزینه خوبی برای هدیه برای مناسبت های مختلف است. نقره یکی از فلزات گرانبهاست که در طول زمان ارزش مادی آن کم نمی شود. بجای محصولات و زیورآلات بدل می توانید از ست و نیم ست های نقره استفاده کرده و در میهمانی های خود زیباتر از قبل ظاهر شوید. برای داشتن جلوه بیشتر , ست کردن لباس های رنگ تیره با زیورآلات نقره بیشتر پیشنهاد می گردد.  

نیم ست نقره ظریف نیم ست نقره ظریف

خرید محصولات زینتی نقره ساخت داخل کشور بجای زیورآلات و بدلیجات وارداتی می تواند به رونق اقتصاد داخلی کمک زیادی کند. ایجاد اشتغال برای جوانان در پرتو نگاه دلسوزانه مسئولین و سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه صنایع دستی امکان پذیر است. و این موفقیت با حمایت مشتریان از محصولات صنایع دستی ایرانی امکان پذیر است. تاثیرات مثبت رونق اقتصادی در زندگی تک تک افراد جامعه قابل مشاهده خواهد بود.

نیم ست نقره اصل نیم ست نقره اصل

خرید نیم ست نقره خرید نیم ست نقره

 

  شناسه محصول: 901544

بازار مینا    BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : نیم ست نقره سیاه قلم مدل لوح, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 283 تاريخ : شنبه 8 تير 1398 ساعت: 20:45

نیم ست نقره شیک زنانه را می توانید با انواع پوشش مدرن و سنتی استفاده کنید. نیم ست نقره سیاه قلم مدل بهشت یکی از زیباترین طرح های موجود در فروشگاه است که برای رده های سنی مختلف جذابیت دارد. نیم ست نقره ظریف طرح بهشت توسط هنرمندان اصفهانی طراحی و تولید شده و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. نیم ست نقره زنانه را می توانید برای انواع هدایای مناسبتی مانند روز زن , تولد و ... استفاده کنید. تنوع کارهای تولید شده بگونه ایی در نظر گرفته شده تا شما قادر باشید با توجه به سلیقه خود حق انتخاب داشته باشید. قیمت نیم ست نقره جدید بهشت نسبت به نمونه های از جنس طلا بسیار مناسب تر است. قیمت نیم ست نقره ارزان و قابل تهیه برای عموم مشتریان فروشگاه است.  

نیم ست نقره سیاه قلم مدل بهشت نیم ست نقره سیاه قلم مدل بهشت

جنس نیم ست از نقره مرغوب با عیار 925 است. نیم ست نقره دخترانه طرح بهشت از 2 گوشواره , یک گردنبند به همراه زنجیر 40 سانتی و یک انگشتر با سایز 57 تشکیل شده. نیم ست نقره با قیمت ارزان و ظاهر زیبا جایگزین بسیار خوبی برای بدلیجات خارجی است. وزن کلی نیم ست در حدود 16.77 گرم است. سنگ های استفاده شده در ساخت نیم ست نقره اصل و از جنس مارگازیت می باشد. سیاه قلم بودن آن حس اصیل و سنتی به محصول داده است.

نیم ست نقره شیک نیم ست نقره شیک

نیم ست نقره اصفهان با طرح بهشت مورد سلیقه بسیاری از بانوان در رده های سنی مختلف است. خرید زیورآلات نقره برای هدیه به دوستان و اقوام بسیار مرسوم است. شما می توانید بر اساس سلیقه خود از زیورآلات نقره برای زیباتر شدن در انواع میهمانی های خود بهره ببرید. بدلیل با ارزش بودن فلز نقره , ارزش مالی محصولات در طول زمان نه تنها کم نشده بلکه به آن هم افزوده می گردد. زیورآلات نقره سیاه قلم اثر دست هنرمندان با ذوق اصفهانی است.  

نیم ست نقره ظریف نیم ست نقره ظریف

رنگ خاص نقره را می توانید با دیگر رنگ ها بسادگی ست کنید. البته پیشنهاد می گردد زیورالات نقره را بیشتر با لباس های مجلسی ست کنید. استفاده از نیم ست های نقره رده سنی خاصی ندارد و همه می توانند بر اساس سلیقه خود آن ها را استفاده کنند. فلز نقره خواص مختلفی دارد که بر این اساس تاثیراتی بر بدن می گذارد. از جمله آنها می توان به حذف انرژی اضافی در گردش خون و تنظیم فشار خون بدن اشاره نمود.  

نیم ست نقره زنانه نیم ست نقره زنانه

تولید و ارائه محصولات ایرانی به بازار های داخلی و خارجی سهم بزرگی در رونق اقتصادی دارد. محصولات با کیفیت به مرور زمان و با حمایت از تولید کنندگان بدست می آید. حمایت از هنرمندان و بخش خصوصی به ایجاد اشتغال برای جوانان و شکوفایی اقتصادی کمک بزرگی خواهد نمود. خرید محصولات ایرانی توسط هموطنان متاثر از معرفی و فرهنگ سازی صحیح در طول زمان است و خودباوری ملی را تقویت خواهد نمود.  

نیم ست نقره جدید نیم ست نقره جدید

نیم ست نقره ارزان نیم ست نقره ارزان

 

  شناسه محصول: 901545

بازار مینا     BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : نیم ست نقره سیاه قلم مدل بهشت, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 294 تاريخ : شنبه 8 تير 1398 ساعت: 20:41

تابلو میناکاری اصفهان از اصیل ترین دیوار کوب های سنتی ایرانی به شمار می رود. تابلو میناکاری مدل پردیس یکی از بهترین قاب های میناکاری اصفهان است. برای خرید تابلو مینا کاری شده کافیست در فروشگاه صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین سفارش خود را ثیت کنید. معمولا رنگ های استفاده شده در طراحی تابلو بشقاب میناکاری شاد و مینایی در نظر گرفته می شود که این امر کمک بزرگی به امکان ست کردن قاب مینا با انواع محصولات دیگر دکوری است. قیمت تابلو میناکاری طرح پردیس نسبت به تابلوهای دیگر کمی بیشتر است که دلیل آن بالا بودن کیفیت تولید و جنس بشقاب میناکاری درون قاب می باشد. فروش میناکاری اصفهان با متنوع ترین محصولات صنایع دستی با قیمت های مختلف در فروشگاه امکان پذیر می باشد. خرید و ارسال انواع محصولات میناکاری بصورت فوری به سراسر کشور انجام می گیرد.  

تابلو میناکاری تابلو میناکاری

جنس قاب میناکاری از پلاستیک فشرده (پی وی سی PVC) است که با طرح و رنگ قهوه ایی خود حس خوبی به اثر نهایی بخشیده. بشقاب میناکاری شده داخل قاب از جنس مس ضخیم و  مرغوب می باشد که توسط دستان بهترین هنرمندان اصفهانی نقاشی شده. ظرافت های بکار رفته در نقاشی بشقاب آن را به یکی از بهترین تابلوهای مینا کاری اصفهان  تبدیل نموده است. قطر بشقاب میناکاری شده 30 و ابعاد قاب آن 35*35 سانتی متر است.

خرید تابلو مینا کاری خرید تابلو مینا کاری

شرکت ها , سازمان ها و ارگان های خصوصی و دولتی از انواع تابلوهای مینا کاری شده برای هدایای تبلیغاتی سازمانی خود استفاده می کنند. امکان درج لوگو , برچسب و پلاک های تبلیغاتی درون یا بر روی قاب تابلوهای میناکاری وجود دارد. و با این کار شما می توانید آن را برای خود سفارشی کنید. قاب تابلو های مینا کاری دوام بالایی دارند و شما می توانید برای سالیان طولانی از زیبایی آنها لذت ببرید. قیمت تابلو مینا کاری نسبت به هدایای تبلیغاتی لوکس خارجی ارزان و در هر تیراژی قابل تولید است.  

قیمت تابلو میناکاری قیمت تابلو میناکاری

فروش و پخش میناکاری اصفهان روی مس از طریق سامانه آنلاین برای تمامی مشتریان از سراسر کشور امکان پذیر است. خرید اینترنتی میناکاری اصفهان به شما امکان می دهد از سراسر کشور محصولات مورد نظرتان را سفارش داده و در کمترین زمان آنها را دریافت نمائید. فروش تابلو میناکاری بصورت عمده و تکی با قیمت های ارزان برای مشتریان در نظر گرفته شده است. فروش میناکاری در تهران و شهرهای دیگر کشور بصورت اینترنتی و آنلاین می باشد.

فروش میناکاری اصفهان فروش میناکاری اصفهان

زیبایی وصف نشدنی هنرهای ایرانی به شما امکان خرید آسان و ارزان آنها را می دهد. این محصولات بر اساس آداب و رسوم مردم کشورمان در طول زمان تغییراتی داشته است. حمایت از تولید داخلی حمایت از هنرمندان این مرزو بوم است که در راستای زنده نگه داشتن هنرهای ایرانی هر روزه چالش های مختلفی را پشت سر قرار می دهند. نگاه دلسوزانه تک تک مردم به رونق بازار صنایع دستی ایرانی , تاثیر مستقیمی در بلند مدت بر زندگی همه افراد جامعه خواهد داشت.

تابلو بشقاب میناکاری تابلو بشقاب میناکاری

تابلو میناکاری اصفهان تابلو میناکاری اصفهان

شناسه محصول: 901546

بازار مینا    BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : تابلو میناکاری, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 322 تاريخ : شنبه 8 تير 1398 ساعت: 20:19

تابلو میناکاری اصفهان یکی از پر فروش ترین محصولات صنایع دستی میناکاری نصف جهان محسوب می گردد. خرید تابلو میناکاری مدل پانیذ بسادگی از طریق سایت امکانپذیر است. شما می توانید برای زیباسازی فضای دکوری منزل یا دفتر کار از انواع محصولات صنایع دستی استفاده کنید. قیمت تابلو میناکاری با توجه به صرف زمان برای خلق آن ارزان و دارای ارزش معنوی هم می باشد. علاقه مندان به هنرهای دستی در تهران و شهرهای دیگر کشورمان می تواند محصولات صنایع دستی استادان اصفهان را در کمترین زمان سفارش دهند. فروش تابلو میناکاری هم در داخل و هم در خارج از ایران انجام می گیرد. رنگ های استفاده شده در طراحی و نقاشی تابلو بشقاب میناکاری شاد انتخاب شده تا مورد پسند انواع سلیقه ها باشد.  

تابلو میناکاری اصفهان تابلو میناکاری اصفهان

جنس قاب تابلو از پلاستیک فشرده پی وی سی (PVC) با رنگ چوب است. ابعاد قاب 35*35 سانتیمتر می باشد. همچنین قطر بشقاب میناکاری شده 30 سانتی متر است. برای جلوه بهتر کف قاب پارچه مشکی چسبانده شده است تا با توجه به تضاد رنگ های شاد و رنگ مشکی , بشقاب میناکاری شده زیباتر به چشم بیاید. خرید تابلو مینا کاری برای انواع دکوراسیون های سنتی و مدرن پیشنهاد می گردد. همیشه تلفیق هنر میناکاری با انواع هنرهای دستی زیبایی دوچندانی بوجود آورده است.

تابلو میناکاری اصفهان تابلو میناکاری اصفهان

فروشگاه صنایع دستی اصفهان با ارائه انواع محصولات هنرمندان نصف جهان سعی دارد حق انتخاب بیشتری در اختیار مشتریان خود قرار دهد. از این رو شما می توانید با توجه به سلیقه و بوجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید. استفاده از محصولات صنایع دستی میناکاری برای هدیه به دوستان و اقوام پیشنهاد می گردد. همچنین شما می توانید از انواع تابلو های میناکاری برای هدایای تبلیغاتی ارزان و با ارزش استفاده کنید.  

تابلو میناکاری اصفهان تابلو میناکاری اصفهان

فروش و پخش میناکاری اصفهان روی مس از تولید به مصرف هم مقرون به صرفه برای تولید کننده و هم کم هزینه برای مصرف کننده است. ایجاد بستر خرید اینترنتی میناکاری اصفهان امکان ارتباط مستقیم تولید کنندگان به مشتریان را فراهم کرده است. خرید قاب میناکاری , بشقاب میناکاری , گلدان میناکاری و یا هر آنچه در جای دیگری دیده نشده و هنرمندان زیادی به تولید آنها پرداخته اند. فراهم آوردن امکان خرید عمده محصولات میناکاری با قیمت مناسب می توانید کمک بزرگی به اقتصاد سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی باشد.

تابلو میناکاری اصفهان تابلو میناکاری اصفهان

هنرمندان ایرانی در سراسر دنیا مایه افتخار این مرزو بوم هستند. کشور ما با داشتن اقلیم متفاوت و اقوام مختلف بستر مناسبی برای فرهنگ هایی بوده که سالیان طولانی توانسته اند آداب و رسوم خود را حفظ نمایند. خلق مصنوعات مورد نیاز زندگی هر منطقه متفاوت و برای فرهنگ های دیگر بسیار جالب است. حمایت از این هنرها به تقویت هویت ایرانی ما کمک بزرگی خواهد نمود. با معرفی بهتر می توان انگیزه بیشتری برای پشتیبانی از این هنرها بدست آورد.  

تابلو میناکاری اصفهان تابلو میناکاری اصفهان

تابلو میناکاری اصفهان تابلو میناکاری اصفهان

  شناسه محصول: 901547

بازار مینا     BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : تابلو مینا کاری اصفهان, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 295 تاريخ : شنبه 8 تير 1398 ساعت: 20:15

تندیس جاقلمی میناکاری شده ظاهر زیبایی دارد و قابل استفاده برای همه است. قرار دادن تندیس جاقلمی میناکاری طرح معلم بر روی میز جلوه زیباتری به فضای کاری شما می دهد. استفاده از هنرهای دستی در خلق محصولات جدید ایده ایی جالب و دوست داشتنی برای مشتریان است. تلفیق هنر برش چوب با لیزر به همراه هنر میناکاری به خلق آثار هنری زیبا با قیمت های مناسب رسیده است. تندیس جا قلمی میناکاری را می توانید برای هدایای تبلیغاتی سازمانی و شرکتی در تیراژ بالا استفاده کنید. دو نمونه دیگر از تندیس میناکاری شده مشابه این طرح با جزئیات متفاوت در سایت وجود دارد. که در صورت تمایل شما می توانید آنها را تهیه کنید. فروش تندیس میناکاری بصورت عمده و تکی در کمترین زمان به سراسر کشور امکانپذیر است. با این حال شما می توانید با سلیقه خود هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت زیبایی را انتخاب نمائید.  

تندیس جاقلمی میناکاری طرح معلم تندیس جاقلمی میناکاری طرح معلم

جنس تندیس از چوب های نازک فیبر و مولتی طلایی رنگ است که توسط دستگاه لیزر برش خورده. ارتفاع تندیس 29 و عرض آن 14 سانتی متر است. همچنین ابعاد پایه 5*5*12 سانتی متر می باشد. قطر بشقاب میناکاری شده که بر روی تندیس چسبانده شده 10 سانتی متر است. مقایسه ابعاد این تندیس با نمونه های مشابه موجود در سایت نشان می دهد که آن کمی بزرگتر و جذاب تر است. شما می توانید از این تندیس برای انواع همایش های سازمانی و ارگانی استفاده کنید. نمونه تندیس میناکاری شده با طرح های مختلف برای سلیقه های متفاوت در نظر گرفته شده است.

تندیس جاقلمی میناکاری تندیس جاقلمی میناکاری

استفاده از جا قلمی بر روی تندیس آن را به محصولی کاربردی تبدیل کرده شما می توانید انواع خودکار و خود نویس خود را درون آن قرار دهید. بدلیل سبک بودن تندیس برای جلوگیری از افتادن آن بر روی میز معمولا در پایه آن از چسب دو طرفه استفاده می شود. زمانی که تندیس بر روی میز ثابت شده شما براحتی می توانید از آن استفاده کنید. خرید تندیس جا قلمی میناکاری بسادگی از طریق سایت یا برای خرید عمده از طریق تلفن انجام می گیرد. تندیس میناکاری قیمت ارزانی دارد و سفارش آن در تیراژ بالا از نظر اقتصادی برای مشتریان قابل توجیه است.  

تندیس جا قلمی میناکاری تندیس جا قلمی میناکاری

هدایای تبلیغاتی تندیس میناکاری را می توانید برای انواع مراسم ها استفاده کنید. امکان درج لوگو یا پلاک های تبلیغاتی بر روی تندیس از ویژگیهای تندیس های صنایع دستی بشمار می رود. بدلیل معرفی مناسب محصولات فروش میناکاری در تهران و شهرهای کشور از استقبال خوبی برخوردار بوده. از این رو برای خرید هدایای تبلیغاتی همایش ها , نمایشگاه ها و عید نوروز سفارشات فراوانی دریافت می گردد که نشان از فرهنگ سازی در زمینه استفاده از محصولات هنری ایرانی دارد.

تندیس میناکاری شده تندیس میناکاری شده

هدایای تبلیغاتی تاثیر زیادی در فرهنگ استفاده از محصولات دارند. استفاده از محصولات ساخت داخل کشور بجای کالاهای لوکس وارداتی تاثیر مستقیمی در ترویج استفاده از کالای ایرانی دارد. رونق اقتصادی در گرو تلاش و تولید داخلی است ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و از بین رفتن معضلات اجتماعی زنجیره وار به یکدیگر مرتبط است. نگاه متفاوت مسئولان و بخش خصوصی در این زمینه می تواند راهگشای بسیار خوبی باشد.  

فروش تندیس میناکاری فروش تندیس میناکاری

هدایای تبلیغاتی ارزان هدایای تبلیغاتی ارزان

 

شناسه محصول: 901548

بازار مینا      BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : تندیس جاقلمی میناکاری طرح معلم, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 287 تاريخ : شنبه 8 تير 1398 ساعت: 20:09

نیم ست نقره ظریف زنانه از سری محصولات زینتی نقره اصل و اثر دست هنرمندان با ذوق اصفهانی است. بانوان و دختر خانم ها فارغ از هر رده سنی می توانند نیم ست نقره سیاه قلم مدل نسیم را استفاده کنند. طراحی نیم ست نقره زنانه نسیم جدید می باشد و قابل ست کردن با انواع لباس های مجلسی و حتی اسپرت است. رنگ نقره ایی نیم ست نقره دخترانه با اگثر رنگ ها قابل ست شدن است البته با لباس های رنگ تیره زیباتر دیده می شود. با توجه به قیمت بالای طلا و با ارزش بودن نقره صرف هزینه اندک برای خرید نیم ست نقره شیک و قابل قبول است. خرید نیم ست نقره از طریق فروشگاه اینترنتی صنایع دستی اصفهان بسادگی چند کلیک امکانپذیر است. ارسال محصولات همه روزه به سراسر کشور صورت خواهد گرفت.

نیم ست نقره سیاه قلم مدل نسیم نیم ست نقره سیاه قلم مدل نسیم

جنس نیم ست از نقره اصل با عیار 925 مناسب برای ساخت زیورآلات است. وزن نیم ست به همراه زنجیر آن در حدود 18.83 گرم است . سنگ های استفاده شده در نیم ست از جنس مارگازیت می باشد. همچنین سایز انگشتر نیم ست 57 است. قیمت ساخت زنجیر با سایر قسمت های نیم ست متفاوت است. طرح این نیم ست سیاه قلم بوده و حس و با توجه به این موضوع حس و حال سنتی بیشتری دارد. شما می توانید آن را با سلیقه و انواع لباس های خود در میهمانی ها استفاده کنید. ارزش فلز نقره همیشه رو به بالاست و زیورآلات نقره در بلند مدت بر خلاف بدلیجات با ارزش تر می شوند.  

نیم ست نقره ظریف نیم ست نقره ظریف

نیم ست نقره ارزان قیمت است و شما می توانید از نیم ست نقره سیاه قلم طرح نسیم بعنوان هدیه به دوستان و اقوام خود استفاده کنید. فروش نیم ست نقره با قیمت مناسب و ظاهر ظریف و زیبای خود برای تمامی مشتریان در سراسر کشور امکانپذیر است. فلز نقره خواص مختلفی دارد که آن را برای استفاده مردان و زنان مناسب کرده . فلز نقره، برخلاف آنتی‌ بیوتیک‌ها، دارای یک طیف ضدباکتری گسترده‌ می‌باشد و مهمتر از همه اینکه باعث تضعیف سیستم ایمنی بدن نمی‌ گردد.

نیم ست نقره زنانه نیم ست نقره زنانه

نقره اگر در مجاورت هوا قرار گیرد به مرور سیاه می شود. البته سیاه شدن نقره قابل تصحیح است. برای جلوگیری از سیاه شدن نیم ست نقره ظریف دخترانه بر روی آن لایه ایی از پلی استر کشیده شده تا با قرار گرفتن در مجاورت هوا سیاه نگردد. استفاده از انواع فلزات و سنگ های طبیعی مختلف بعنوان زیورآلات در بهبود سلامتی و داشتن انرژی بیشتر برای کارهای روزمره تاثر زیادی دارد. بسیاری از این تاثیرات بر پایه تحقیقات علمی برخی از آنها بر اساس تجربه شخصی بیان شده است.

نیم ست نقره دخترانه نیم ست نقره دخترانه

محصولات زینتی از جمله محبوب ترین کالاهای مورد نظر بانوان و دختر خانم هاست. کشور عزیزمان با پیشینه هنری بسیار قوی از تولید کنندگان مهم زیورآلات در منطقه است. استفاده از کالاهای ساخت داخل کشور بجای محصولات وارداتی می تواند به رونق اقتصادی کشور و ایجاد انگیزه بالاتر برای بهبود تولید گردد. حمایت از هنرمندان ایرانی , احترام به هویت و ارزش های کشورمان است که تاثیرات مثبت آن در زندگی همه افراد جامعه پدیدار خواهد شد.

خرید نیم ست نقره خرید نیم ست نقره

نیم ست نقره شیک نیم ست نقره شیک

 

  شناسه محصول: 901549

بازار مینا      BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : نیم ست نقره سیاه قلم مدل نسیم, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 339 تاريخ : شنبه 8 تير 1398 ساعت: 20:04

تابلو بشقاب میناکاری شده اصفهان را با چیدمان دلخواه بر روی هر دیواری نصب کرده و از زیبایی آن لذت ببرید. تابلو میناکاری اصفهان طرح شیدا یکی از زیباترین انواع قاب بشقاب مسی صنایع دستی ایران محسوب می شود. با توجه به قیمت مناسب و ارزش بالای هنری آن , سفارش و خرید تابلو میناکاری گزینه مناسبی هم برای مصارف شخصی و هم بعنوان هدیه به دوستان و اقوام  است. ما برای شما انواع قاب بشقاب میناکاری با طرح ها و سبک های مختلف را در نظر گرفته ایم تا با توجه به سلیقه خود از آنها بهره ببرید. بدلیل معرفی بیشتر و فرهنگ استفاده از محصولات داخلی محصولات میناکاری اصفهان هم در تهران و هم در سایر شهرهای کشور از محبوبیت بالایی برخوردار است. فروش تابلو میناکاری به سراسر کشور در کمترین زمان صورت می گیرد.

تابلو بشقاب میناکاری تابلو بشقاب میناکاری

جنس قاب از پلاستیک فشرده پی وی سی (PVC) با طرح و رنگ چوب است. ابعاد قاب 35*35 سانتی متر می باشد. قطر بشقاب درون قاب 30 سانتی متر است. نقاشی روی مس با رنگ های مخصوص میناکاری توسط بهترین هنرمندان اصفهان انجام گرفته و برای ماندگاری رنگ ها بر روی بشقاب در کوره های مخصوص با دمای 600 الی 800 درجه سانتی گراد حرارت دیده. قیمت تابلو میناکاری با توجه به پروسه های انجام گرفته بر روی آن بسیار ارزان می باشد.

تابلو میناکاری اصفهان تابلو میناکاری اصفهان

قاب میناکاری اصفهان را می توان به عنوان هدیه به دوستان و اقوام استفاده کرد. البته از تابلوهای میناکاری برای هدایای تبلیغاتی در تیراژ بالا نیز می توان بهره برد. هدایای تبلیغاتی میناکاری هم جنبه فرهنگی و هم جنبه هنری دارند که با توجه به جنس لعاب خورده و پخته شده آن قابل استفاده در هر شرایط آب و هوایی می باشند. شما می توانید برای بهره بردن از تخفیف های ویژه فروش عمده با همکاران ما در بخش فروش تماس گرفته و اطلاعات بیشتری دریافت نمائید.

فروش تابلو میناکاری فروش تابلو میناکاری

خرید قاب میناکاری از طریق فروشگاه اینترنتی صنایع دستی اصفهان در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته امکان پذیر است. طرح های ظروف میناکاری متفاوت است بر این اساس شما می توانید طرح های دلخواه خود را با هماهنگی واحد فروش انتخاب نمائید. خرید قاب بشقاب میناکاری در هر تیراژی با قیمت های متفاوت حق انتخاب بیشتری به مشتریان فروشگاه می دهد. عرضه و فروش میناکاری در تهران کمتر از 24 ساعت و برای شهرهای دیگر کمتر از 48 ساعت است.

خرید تابلو میناکاری خرید تابلو میناکاری

زیبایی خیره کننده محصولات میناکاری برای هر علاقه مندی به هنرهای دستی غیر قابل انکار است. صرف زمان و زحمت کشیده شده برای تولید ظروف میناکاری نشان از ارزش فرهنگی و هنری آن دارد. حمایت از استادکاران میناکار حمایت از هنر اصیل ایرانی است. خرید محصولات میناکاری و در کل صنایع دستی ایرانی به رونق اقتصادی و ترویج فرهنگ کهن کشورمان کمک قابل توجهی خواهد نمود. نگاه متفاوت مسئولین به هنرهای ایرانی مکمل زحمات استادکارن خواهد بود.

قاب بشقاب میناکاری قاب بشقاب میناکاری

تابلو های میناکاری تابلو های میناکاری

شناسه محصول: 901550

بازار مینا      BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : تابلو بشقاب میناکاری, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 311 تاريخ : شنبه 8 تير 1398 ساعت: 19:59

نیم ست نقره زنانه را میتوانید در هر میهمانی با انواع لباس های شیک اسپرت و مجلسی ست کنید. طراحی کلاسیک نیم ست نقره سیاه قلم مدل تابان مطابق با سلیقه عمومی مشتریان در نظر گرفته شده است. نیم ست نقره جدید سیاه قلم با استفاده از سنگ های مارگازیت درخشش زیبایی در زیر نور چراغ و یا نور خورشید دارد. تنوع زیادی از نیم ست نقره زیبا بر اساس سلیقه های مختلف برای شما در نظر گرفته شده است تا هر سلیقه ایی بتواند از ریورآلات نقره اصفهان بهره ببرد. نیم ست نقره دخترانه تابان ظرافت و کیفیت ساخت بالایی دارد. خرید نیم ست نقره از سراسر کشور بسادگی چند کلیک امکان پذیر و ارسال آن فوری به درب منزل است.  

نیم ست نقره سیاه قلم مدل تابان نیم ست نقره سیاه قلم مدل تابان

جنس نیم ست نقره تابان از فلز نقره با عیار 925 است. نیم ست نقره ارزان قیمت ولی با ارزش است که بر این اساس خرید آن در بلند مدت توجیه اقتصادی دارد. سایز انگشتر این نیم ست 57 و مطابق با انگشت خانم ها طراحی شده است. وزن نیم ست به احتساب زنجیر آن در حدود 27 گرم می باشد. سنگ های مارگازیت استفاده شده بر روی نیم ست درخشش و زیبایی بیشتری به آن داده که زیر نور بیشتر مشخص می شود.  

نیم ست نقره زنانه نیم ست نقره زنانه

با توجه به بالا بودن قیمت طلا و گران بودن جواهرات دیگر شما می توانید از فلزات قیمتی مانند نقره استفاده کنید. قیمت نیم ست نقره ارزان و ارزش آن بالاست. همچنین فلز نقره ویژگیهایی زیای دارد که جالب است برخی از آنها را بدانید. گفته می شود نقره یک عامل ضد میکروبی قوی در مبارزه با عفونت و کمک به پیشگیری از سرماخوردگی و آنفولانزا، بهبود زخم و سایر بیماری ها به شمار می رود. همچنین نقره می تواند به تنظیم حرارت داخلی بدن و گردش خون کمک کند نقره یکی از فلزات برای انرژی دادن به بدن است.  

نیم ست نقره دخترانه نیم ست نقره دخترانه

ما سعی می کنیم نیم ست های نقره جدید را با توجه به سلیقه مشتریان فروشگاه معرفی کنیم. انواع نیم ست نقره دخترانه شیک فارغ از هر رده سنی برای شما در نظر گرفته شده است. محصولات نقره در تهران و سایر شهرهای کشورمان شناخته شده اند و مورد پسند همه قرار دارند. ست و نیم ست نقره سیاه قلم اصفهان را می توانید با لباس های شیک خود ست کرده و در مجالس دورهمی خود زیباتر به چشم بیایید.  

خرید نیم ست نقره خرید نیم ست نقره

امروزه شما براحتی می توانید بدلیجات خارجی را در هر کجای کشور از فروشگاه های مختلف تهیه کنید. زیورآلاتی که از فلزات بی ارزش برای مدت کوتاهی ساخته شده اند. محصولات نقره سیاه قلم اصفهان اثر دست هنرمندان نصف جهان است که با ذوق هنری محصولی با ارزش برای شما طراحی و تولید کرده اند. قیمت نیم ست نقره سیاه قلم مناسب و دارای ارزش مادی و فرهنگی بالایی است. حمایت از صنعتگران داخلی حمایت از اقتصاد ملی محسوب می گردد.

نیم ست نقره جدید نیم ست نقره جدید

نیم ست نقره زیبا نیم ست نقره زیبا

 

شناسه محصول: 901551

بازار مینا     BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : نیم ست نقره سیاه قلم مدل تابان, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 289 تاريخ : شنبه 8 تير 1398 ساعت: 19:49

تابلو میناکاری اصفهان یکی از زیباترین محصولات میناکاری قاب شده می باشد. تابلو میناکاری مشبک 45 سانتی متری براحتی بر روی هر دیواری بصورت مربع یا لوزی نصب می گردد و با رنگ های شاد استفاده شده در آن حال و هوای دکوراسیون شما را تغییر می دهد. تابلو بشقاب میناکاری سایز بزرگی دارد و جلوه خاصی به فضای دکوری شما می دهد. انواع قاب میناکاری اصفهان با طرح های متفاوت برای سلیقه های مختلف طراحی شده که شما می توانید با توجه به چیدمان مورد نظرتان حق انتخاب بیشتری داشته باشید. قیمت تابلو میناکاری بر اساس کیفیت ظروف مینا و زمان ساخت آن در نظر گرفته شده است. بدلیل فرهنگ سازی صحیح استفاده از محصولات داخلی , فروش میناکاری در تهران از استقبال خوبی برخوردار بوده. سفارش تابلو های میناکاری بصورت عمده در تیراژ بالا برای هدایای تبلیغاتی از سراسر کشور پذیرفته می شود.  

تابلو میناکاری مشبک 45 سانتی تابلو میناکاری مشبک 45 سانتی

جنس قاب تابلو بشقاب میناکاری از چوب مصنوعی پی وی سی (pvc) می باشد که با رنگ قهوی و طرح چوب جلوه زیباتری به تابلو بخشیده است. ابعاد قاب میناکاری با جعبه مشبک 7*45*45 سانتی متر و وزن آن در حدود 3100 گرم می باشد. قطر بشقاب استفاده شده برای این تابلو 30 سانتی متر است. طراحی تابلو های میناکاری اصفهان الهام گرفته از ابنیه تاریخی نصف جهان و اثر دست هنرمندان این شهر است. رنگ های مخصوص استفاده شده برای نقاشی میناکاری بر روی مس در کوره پخته شده و ماندگار هستند.  

تابلو میناکاری اصفهان تابلو میناکاری اصفهان

خرید قاب بشقاب میناکاری هم برای منزل و دفتر کار شما و هم برای هدایای تبلیغاتی میناکاری و صنایع دستی مورد استفاده قرار می گیرد. درج لوگو های سازمانی و شرکتی بر رو یا درون قاب یاد شما را در نظر مشتریانتان زنده نگه می دارد. طرح های محصولات میناکاری بدلیل اینکه کار دست می باشند متفاوتند و شما همیشه تابلوایی از طرح های زیبا را بصورت منحصر بفرد در اختیار خواهید داشت. این امر یکی از دلایل با ارزش بودن هر اثر هنری بشمار می رود.  

تابلو بشقاب میناکاری تابلو بشقاب میناکاری

فروش تابلو میناکاری به سراسر کشور در کمترین زمان صورت خواهد گرفت. در صورتی که قصد خرید عمده میناکاری دارید به شما پیشنهاد می کنیم با واحد فروش تماس گرفته و از سری تخفیفات ویژه برخوردار شوید. قیمت خرید میناکاری در تهران و سایر شهرهای کشور بر اساس قیمت فروشگاه صنایع دستی میناکاری بسیار مناسب خواهد بود. مرغوبترین محصولات میناکاری اصفهان با کیفیت و قیمت های مختلف برای سلیقه های متفاوت ارائه شده تا شما حق انتخاب بیشتری داشته باشید.

خرید تابلو میناکاری خرید تابلو میناکاری

زیبایی محصولات هنری و صنایع دستی ایرانی بر کسی پوشیده نیست. شما می توانید با حمایت خود از صنایع دستی ایرانی گام موثری در راستای رونق و شکوفایی اقتصادی بردارید. کشور عزیزمان ایران همیشه با همت بزرگ مردان و زنان ایرانی توانسته از چالش های مختلف در گذر تاریخ سربلند بیرون آید. و با پشتوانه تمدن اصیل خود مانند نگینی در پهنه دنیا بدرخشد. شناخت و معرفی محصولات صنایع دستی و حمایت مشتریان انگیزه ایی مضاعف برای تلاش هنرمندان ایرانی است.  

قاب میناکاری اصفهان قاب میناکاری اصفهان

قیمت تابلو میناکاری قیمت تابلو میناکاری

  شناسه محصول: 901552

بازار مینا     BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : تابلو میناکاری مشبک 45 سانتی, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 258 تاريخ : شنبه 8 تير 1398 ساعت: 19:45

گلیم پشمی دستباف ایرانی را می توانید با طرح ها و رنگ های ساده ولی زیبا و دلنشین در اختیر داشته باشید. گلیم دستباف پشمی طرح دشتستان از سری محصولات زیبای هنری کاربردی و مورد استفاده خانواده است. گلیم دستباف ایرانی کار دست هنرمندان هموطنمان است که با عشق و علاقه به این هنر یکی یک تار و پودهای رنگی را در کنار هم چیده و طرحی نو برای شادی و آرامش ما بوجود می آورند. فروش گلیم دستباف و همچنین ارسال فوری آن به سراسر کشور براحتی انجام می گیرد. قیمت گلیم دستباف ایران ارزان و خرید آن برای اکثر مشتریان فروشگاه امکان پذیر می باشد. استفاده از گلیم های دستبافت برای پادری های منازل توصیه می شود. شما می توانید از این محصولات زیبا در چیدمان های دکوری منازل ایرانی هم استفاده کنید. خرید گلیم دستباف از طریق سایت برای شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته امکان پذیر است.  

گلیم دستباف پشمی طرح دشت گلیم دستباف پشمی طرح دشت

جنس گلیم از پشم گوسفند و در برخی موارد از پشم شتر هم استفاده می شود. رنگ های استفاده شده در رنگرزی این گلیم ها کاملا طبیعی است و ماندگاری بالایی دارد. ابعاد گلیم در حدود 60*90 و با اختلاف چند سانتی متر است. این گلیم اصیل ایرانی کاملا با دست بافته شده و به نوعی اثر هنری دست ساز است. از گلیم های با این سایز معمولا برای پادری استفاده می شود. شما می توانید این گلیم را در بار شسته و دوباره استفاده کنید.

گلیم پشمی دستباف گلیم پشمی دستباف

خرید گلیم ارزان برای مصارف شخصی کاملا به صرفه است. فروش گلیم در تهران , اصفهان و سایر شهرهای کشورمان از استقبال خوبی برخوردار بوده چراکه علاوه بر زیبایی و کاربردی بودن قیمت گلیم پشمی ارزان و قابل سفارش برای عموم مشتریان علاقه مند به هنرهای دستی است. تنوع طرح های ساده و رنگ های شاد طبیعی می تواند نقطه مثبتی در انتخاب این محصول بحساب آید. همچنین شما می توانید این گلیم زیبا را به عنوان هدیه صنایع دستی با ارزش و کاربردی برای دیگران در نظر بگیرید.  

خرید گلیم دستباف خرید گلیم دستباف

محصولات دست بافت پشمی زیادی شبیه یکدیگر است که البته تفاوت هایی با هم دارند. گلیم , جاجیم , زیلو و ... نمونه هایی از این دست بافته ها با ویژگیهای منحصر به فرد می باشند. معمولا گلیم‌ها در اندازه رایج برای قالی بافته می شوند که می‌توان به ابعاد 100*70 , 150*100 (معروف به ذرع و نیم) , 200*300 , 300*400 و کناره ها اشاره نمود. بافت گلیم ها چالش زیادی دارد که فقط از عهده علاقه مندان به این کار بر می آید.

گلیم دستباف ایرانی گلیم دستباف ایرانی

محصولات هنری دستبافتی مانند گلیم معمولا توسط هنرمندان خانگی , دلپاک و بی آلایش بافته می شود از این رو حس سادگی و زیبایی در آنها مشخص می باشد. زمان زیادی برای بافتن گلیم پشمی دستباف صرف می شود و با قیمت ارزانی که دارد برای خرید کاملا توجیه پذیر است. حمایت از این هنرمندان به منزله زنده نگه داشتن هنرهای دستی و احترام به هویت ایرانی است. خرید صنایع دستی کشورمان بجای محصولات لوکس خارجی اولین گام در فرهنگ سازی عمومی برای پیشرفت اقتصاد کشور است.  

فروش گلیم دستباف فروش گلیم دستباف

قیمت گلیم دستباف قیمت گلیم دستباف

  شناسه محصول: 901562

بازار مینا     BazareMina.ir  

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : گلیم دستباف پشمی طرح دشتستان, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 273 تاريخ : شنبه 8 تير 1398 ساعت: 19:20

فروش گلیم دستباف پشمی ایرانی برای استفاده شخصی مانند پادری و یا زیباتر کردن فضاهای دکوری , مورد استقبال مشتریان عزیز قرار گرفته. خرید گلیم دستباف ایرانی علاوه بر مصارف شخصی بلکه برای هدیه به دوستان و اقوام نیز مورد استفاده است. قیمت انواع گلیم دستباف پشمی ارزان و خرید آن برای مشتریان در هر سطحی امکانپذیر است. طرح های استفاده شده در بافت گلیم دستباف اصفهان ساده ولی جالب است. معمولا از رنگ های طبیعی برای رنگ کردن پشم گوسفند استفاده می شود. گلیم دستباف پشمی را می توانید به عنوان فرش برای هر مکانی استفاده کنید. گلیم با زیلو و جاجیم تفاوت های اساسی دارد بطور مثال زیلو (zilou) زیرانداز و کف‌ پوش دستباف است که با نخ پنبه تهیه می‌شود و بخاطر خنکی پنبه مناسب برای استفاده در مناطق کویری است. مواد اولیه بافت جاجیم پشم است و بافت آن شبیه گلیم (kilim) می باشد، با این تفاوت که جاجیم در چهار تخته بافته شده و پس از اتمام کار به هم متصل و دوخته می‌شود.  

گلیم دستباف ایرانی طرح ماهور گلیم دستباف ایرانی طرح ماهور

جنس گلیم از نخ های پشم گوسفند است که با رنگ های طبیعی توسط دستان هنرمند بافته می شود. طرح های ابتدایی کار شده بر روی گلیم نشان از سادگی و در عین حال اصالت این محصول دارد. ابعاد گلیم 60*90 سانتی متر است. البته بدلیل بافته شدن آن با دست معمولا چند سانتی متر متغییر است. از گلیم برای پا دری استفاده می شود همچنین گزینه خوبی برای زیر انداز هم می باشد. سایز این گلیم در حدود انواع پادری های منازل (ذرع و چهارک) است.

فروش گلیم دستباف فروش گلیم دستباف

گلیم دست بافته ایی بدون پرز و با کاربرد فراوان است. استفاده از این زیر انداز در فرهنگ های مختلف رایج است. این محصول ارزشمند در کشورهای مختلفی مانند ایران، افغانستان، پاکستان , ترکیه و ... بافته و استفاده می شود. زمان بافت سریع آن یکی از دلایل ارزان قیمت تر بودن گلیم نسبت به انواع فرش و قالی است. طبیعی بودن مواد استفاده شده از ویژگیهای مثبت این محصول بشمار می رود. خرید گلیم معمولا برای هر خانواده ایی امکان پذیر است. فروشگاه آنلاین گلیم و صنایع دستی ایرانی ارائه کننده انواع گلیم دستباف ایرانی پشمی و هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت به سراسر کشور است.  

خرید گلیم دستباف ایرانی خرید گلیم دستباف ایرانی

تار و پود های در هم تنیده شده گلیم استحکام و مقاومت بسیار خوبی به آن می دهد گلیم ها معمولا به روش مسطح بافته می شوند. بهترین گلیم دستباف ایران محصولی ساخته شده توسط هنرمندان روستایست که با قیمت ارزان محصول نشان از سادگی زندگی و عشق به این هنر دارد. طرح های ساده هندسی و نقش های بکار رفته در بافت گلیم الهام گرفته ار محیط زندگی روستایی دارد. قیمت گلیم دستباف پشمی بگونه ایی است که برای هر مشتری قابل خرید و سفارش باشد.  

قیمت انواع گلیم دستباف قیمت انواع گلیم دستباف

حمایت از صنایع دستی و هنرهای ایرانی علاوه بر کمک به اقتصادهای کوچک بلکه به زنده نگه داشتن خرده فرهنگ های ایرانی نیز کمک خواهد کرد. هنرمندان زیادی در سراسر کشور مشغول به فعالیت می باشند و محصولات تولید شده آنها می تواند با قیمت های بسیار مناسب تر وارد بازار شود. حمایت از تولید کنندگان و هنرمندان ایرانی تاثیر بسیار مثبتی در رونق بیشتر و شکوفایی اقتصاد کشور خواهد داشت.  

گلیم دستباف اصفهان گلیم دستباف اصفهان

گلیم دستباف پشمی گلیم دستباف پشمی

  شناسه محصول: 901561

بازار مینا     BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : گلیم دستباف ایرانی طرح ماهور, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 294 تاريخ : شنبه 8 تير 1398 ساعت: 19:16

قاب سه تکه میناکاری اصفهان اثر دست و نقاشی قلم هنرمندان این شهر است. تابلو بزرگ سه بشقابی مینا کاری برای انواع مکان های رسمی و شخصی قابل استفاده است. امکان نصب افقی و عمودی آن بر روی هر دیوار به شما امکان بیشتری برای چیدمان دیوارکوب ها با سلیقه خودتان را خواهد داد. ترکیب عناصر سنتی و مدرن معمولا در هر فضای دکوری زیباتر خواهد بود. طرح های سنتی استفاده شده در قاب سه بشقابی میناکاری الهام گرفته از هنرهای ایرانی انتخاب شده همچنین از رنگ های مخصوصی برای نقاشی قاب سه بشقاب میناکاری بهره گرفته شده تا پس از نقاشی و کوره کاری , پاک نشده و ماندگاری داشته باشد. مشاهده جزئیات استفاده شده در طراحی تابلو میناکاری اصفهان هم دلنشین و هم یادآور تلاش و کوشش هنرمندان با ذوق نصف جهان است. برای سفارش انواع قاب میناکاری اصفهان شما می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی صنایع دستی اصفهان اقدام نمائید.  

قاب بزرگ سه بشقابی مینا کاری قاب بزرگ سه بشقابی مینا کاری

جنس قاب سه بشقابی مینا کاری اصفهان از چوب مصنوعی یا همام پی وی سی (PVC)است که با رنگ گرم قهوه ای و طرح چوب خود حس طبیعی تری به تابلو های میناکاری خواهد داد. ابعاد قاب سری سه تایی بشقاب مینا 22.5*42.5 سانتی متر است. بر روی کف تابلو برای جلوه دادن بیشتر به بشقاب های میناکاری از پارچه جیر مشکی رنگی استفاده شده تا تضاد رنگ زیبایی بوجود آورد. قطر بشقاب های داخل قاب به ترنیت 12, 10 و 8 سانتی متر است. تابلو بشقاب سه تایی میناکاری شیشه دارد و امکان نشتن گرد و خاک بر روی بشقاب های داخل قاب وجود ندارد.  

قاب سه تکه میناکاری قاب سه تکه میناکاری

فروش و پخش میناکاری اصفهان روی مس از طریق فروشگاه اینترنتی برای تمامی هموطنان عزیز در سراسر کشور امکان پذیر است. خرید تابلو میناکاری اصفهان بسادگی چند کلیک از طریق سایت برای تمامی مشتریان امکان پذیر است. تلفیق هنر میناکاری و هنرهای دیگر ایرانی زیبایی ویژه ایی به هر محصول می بخشد. طرح های متفاوت ظروف مینا همراه با رنگ های شاد مینایی حس شادی به محیط زندگی شما خواهد بخشید.  

قاب سه بشقابی میناکاری قاب سه بشقابی میناکاری

شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی معمولا از قاب های میناکاری شده برای هدیه در مناسبت های مختلف بهره می برند. یکی از دلایل آن امکان درج پلاک و لوگوهای تبلیغاتی بر روی آن است. شما میتوانید طرح لوگوی سازمانی تان را برای همکاران ما ارسال کرده تا بر روی قاب های مورد نظرتان بصورت پلاک های شکیل لیزر و نصب گردد. در فروشگاه انواع تندیس , قاب , تابلوهای مختلف و ظروف میناکاری و صنایع دستی اصفهان برای سلیقه های مختلف وجود دارد.

قاب سه بشقاب میناکاری قاب سه بشقاب میناکاری

برای طراحی و تولید هر محصول صنایع دستی , چندین نفر از هنرمندان مشغول به فعالیت می باشند. هنر های دستی ایرانی ظرفیت بالایی برای اشتغال و به حرکت درآوردن اقتصادهای کوچک دارد. از این رو می تواند بصورت کلی تاثیر قابل توجهی در روند شکوفایی اقتصاد کشور داشته باشد. حمایت از تولید ملی و ارج نهادن به هنرهای دستی ایرانی اولین گام برای پیشرفت ما خواهد بود. نگاه دلسوزانه مسئولین مکمل این دیدگاه است.

تابلو میناکاری اصفهان تابلو میناکاری اصفهان

قاب میناکاری اصفهان قاب میناکاری اصفهان

  شناسه محصول: 901560

بازار مینا     BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : تابلو بزرگ سه بشقابی مینا کاری, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 294 تاريخ : شنبه 8 تير 1398 ساعت: 19:12

بشقاب اعلا میناکاری شده با رنگ های روشن حس شادی را به محیط کار و زندگی شما خواهد آورد. طرح های سنتی استفاده شده بر روی بشقاب میناکاری مسی اعلا یادآور هنر اصیل ایرانی است. بشقاب اعلا میناکاری 30 سانتی با جعبه مخمل را می توانید براحتی کادو کرده و برای هدیه به دوستان خود آماده سازید. قیمت بشقاب میناکاری با جعبه مخمل نسبتا ارزان است و علاوه بر نفیس بودن توجیه اقتصادی دارد. سایز بشقاب میناکاری 30 سانتی بگونه ایی است که هم برای انواع ویترین و هم برای انواع دیوارهای منازل و دفاتر کار مناسب است. هنر میناکاری روی مس در اصفهان جایگاه ویژه ایی دارد و برای صدها سال توسط هنرمندان با ذوق این شهر بصورت کاملا سنتی و با دست انجام می شود. خرید اینترنتی بشقاب میناکاری از طریق فروشگاه صنایع دستی اصفهان با چند کلیک انجام می گیرد و ارسال آن بصورت فوری برای سراسر کشور امکانپذیر است.

بشقاب اعلا میناکاری 30 سانتی با جعبه مخمل بشقاب اعلا میناکاری 30 سانتی با جعبه مخمل

جنس جعبه محصول از چوب با روکش مخمل است. همچنین جنس بشقاب میناکاری شده فلز مس ضخیم در نظر گرفته شده است که با نقاشی استادانه اثری زیبا بجای گذاشته است. ابعاد جعبه مخمل 5.5*32*32 و قطر بشقاب مسی میناکاری 30 سانتی متر می باشد. به دلیل تضاد رنگ های بشقاب مینا کاری با جعبه مخمل این محصول جلوه خاصی داشته و بین مشتریان از محبوبیت ویژه ایی برخوردار شده است. علت گرانتر بودن این بشقاب نسبت به نمونه های مشابه آن که در پایین قرار داده ایم , ضخامت و کیفیت زیر ساخت (مس ضخیم و سنگین تر) و  همچنین نقاشی ظریف تر آن است.  

بشقاب اعلا میناکاری بشقاب اعلا میناکاری

بشقاب میناکاری شده روی مس اصفهان قیمت مناسبی دارد که بر اساس آن شما می توانید برای هدیه به دوستان و هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی استفاده کنید. درج لوگو و پلاک های تبلیغاتی بر روی جعبه آن را برای شما سفارشی خواهد نمود. شما می توانید برای فروش عمده میناکاری اصفهان با همکاران بخش فروش تماس بگیرید تا از تخفبف های ویژه فروشگاه برخوردار شوید. جنس ظروف میناکاری شده بگونه ایی است که با هر شرایط آب و هوایی سازگار است. بر این اساس در شهرهای شمالی و جنوبی کشورمان (با آب و هوای شرجی) بدون مشکل قابل استفاده است.

بشقاب میناکاری 30 سانتی بشقاب میناکاری 30 سانتی

هنر میناکاری و بطور مشخص نقاشی بشقاب مسی میناکاری شده 30 سانتی توسط دستان استادکاران میناکار انجام می گیرد. این نقاشی ها کاملا متفاوت و منحصر بفرد است. در صورتی که طرح خاصی مد نظرتان باشد می توانید در تیراژ بالا به ما سفارش داده تا بشقاب های مسی میناکاری از آن طرح برای شما تهیه گردد. ظروف میناکاری طرح های مشابهی دارند که با رنگ های مخصوص میناکاری طراحی می شوند.

بشقاب میناکاری با جعبه بشقاب میناکاری با جعبه

هنر های دستی ایرانی انواع مختلفی دارد که بر اساس هر منطقه از ویژگیهای منحصر بفرد خود برخوردار می باشند. استفاده از ظرفیت های سازنده آنها می تواند کمک بزرگی به اقتصاد کشورمان داشته باشد. همکاری بخش های مختلف دولتی و خصوصی با کارشناسی هنرمندان و استادکاران هر حرفه تاثیر بیشتری بر روند اجرای این مهم خواهد داشت. استفاده از فرصت های بومی به منزله صرف هزینه کم برای بازدهی بالاست.  

خرید اینترنتی بشقاب میناکاری خرید اینترنتی بشقاب میناکاری

بشقاب میناکاری مسی اعلا بشقاب میناکاری مسی اعلا

شناسه محصول: 901559

بازار مینا     BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : بشقاب اعلا میناکاری 30 سانتی با جعبه مخمل, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 284 تاريخ : شنبه 8 تير 1398 ساعت: 19:07

قاب مشبک میناکاری اصفهان با شکل گرد خود می تواند در دکوراسیون های مختلف در چیدمان های متفاوت استفاده شود. رنگ گرم قاب میناکاری اصفهان به همراه رنگ های شاد استفاده شده در بشقاب مینا همخوانی ویژه ایی بوجود آورده تا حس آرامش بخشی به مخاطب بدهد. قیمت تابلو میناکاری ارازن و خرید آن برای عموم مشتریان امکان پذیر است. هنر استفاده از رنگ های مخصوص میناکاری بر روی مس توسط استادکاران برجسته اصفهانی انجام می شود. تابلو میناکاری اصفهان از سری هنرهای دستی ایرانی است که با هنر برش چوب با لیزر تلفیق شده قاب گرد میناکاری اصفهان قطر 25 سانتی متری را می توانید به عنوان هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت برای تمامی ارگان ها و سازمان های خصوصی و دولتی استفاده کنید. ساخت این تابلو میناکاری تماما در داخل کشور انجام می شود و بر این اساس سفارش آن در هر تیراژی امکان پذیر است.

قاب گرد میناکاری اصفهان قطر 25 سانتی قاب گرد میناکاری اصفهان قطر 25 سانتی

جنس قاب از فیبرهای نازک چوبی برش خورده با لیرز است که به شکل مورد نظر چسبانده می شود. قطر قاب چوبی مشبک 35 سانتی متر است و نصب آن بر روی دیوار فضای خوبی را پوشش می دهد. همچنین قطر بشقاب قرار گرفته درون قاب 25 سانتی متر است. طرح بشقاب های قاب گرد و مشبک میناکاری همگی متفاوت است. البته در صورت سفارش عمده و با تیراژ بالا می توان بشقاب های مشابه تولید نمود.  

قاب مشبک میناکاری اصفهان قاب مشبک میناکاری اصفهان

تابلو های میناکاری اصفهان زیبایی خاصی دارند که معمولا مورد پسند علاقه مندان به هنرهای دستی می باشند. لیست قیمت میناکاری هم در سایت و هم در کانال تلگرام قرار داده شده است. از این رو قیمت خرید میناکاری در تهران و قیمت خرید میناکاری در شهرهای دیگر بدون تفاوت و بر اساس لیست قیمت سایت مشخص می شود. صنایع دستی اصفهان نمونه ایی از هنر ایرانی است که پس از صد ها سال باز هم مورد پسند دوستداران هنر قرار دارد.

قاب میناکاری اصفهان قاب میناکاری اصفهان

فرهنگ استفاده از محصولات میناکاری به عنوان هدایای تبلیغاتی میناکاری بین مردم رواج بیشتری پیدا کرده. امکان درج لوگو و پلاک های تبلیغاتی بر روی قاب از ویژگیهای منحصر بفردی است که می تواند مورد نظر هر سازمانی قرار گیرد. تولید در تیراژ بالا اطمینان خاطر برای سفارش محصولات را خواهد داد. قیمت فروش عمده میناکاری با تک فروشی تفاوت زیادی دارد از این رو بهتر است برای خرید محصولات بصورت عمده با همکاران واحد فروش تماس بر قرار کنید.

قیمت تابلو میناکاری قیمت تابلو میناکاری

تولید محصولات صنایع دستی در هر کشوری نشان از هویت و اصالت آن سرزمین دارد. ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و ترویج فرهنگ ایرانی از رخدادهای مثبت در پرتو حمایت صنایع دستی و گردشگری به شمار می رود. رشد صنایع دستی مرهون برنامه ریزی صحیح و فعالیت در زمینه های مختلف با هماهنگی یکدیگر است. هم بخش خصوصی , هم هنرمندان و تولید کنندگان و هم مشتریان باید به کمک یکدیگر در این موضوع سهیم باشند.

تابلو میناکاری اصفهان تابلو میناکاری اصفهان

هدایای تبلیغاتی ارزان هدایای تبلیغاتی ارزان

شناسه محصول: 901558

بازار مینا     BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : قاب گرد میناکاری اصفهان قطر 25 سانتی, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 285 تاريخ : شنبه 8 تير 1398 ساعت: 19:03

قاب گرد مشبک میناکاری شده تلفیق هنر میناکاری روی مس و برش چوب با دستگاه لیزر است. سایز قاب گرد مشبک میناکاری شده قطر 20 سانتی متر بگونه ایی است که برای اکثر منازل و دفاتر کار مناسب می باشد. نقاشی قاب میناکاری اصفهان توسط هنرمندان با دست بر روی مس لعاب کاری شده انجام گرفته. برای ماندگاری رنگ ها ظروف میناکاری کوره می گردند. خرید قاب گرد میناکاری از سراسر کشور با چند کلیک براحتی انجام می شود. طرح های تابلو میناکاری اصفهان یکتا و متفاوت است از این رو هر ظرف مینا مانند یک اثری هنری منحصر بفرد است. خرید قاب بشقاب میناکاری هم بصورت شخصی و هم برای هدیه به دوستان و اقوام و حتی بعنوان هدایای تبلیغاتی میناکاری برای سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی پیشنهاد می گردد.  

قاب گرد مشبک میناکاری شده ارتفاع 20 سانتی قاب گرد مشبک میناکاری شده قطر 20 سانتی

جنس قاب گرد میناکاری اصفهان از فیبرهای نازک چوبی است که با دستگاه لیزر بشکل دایره ایی و گرد با دقت برش خورده. طرح مشبک فاب زیبایی بیشتری به آن داده. قطر قاب میناکاری شده اصفهان 29 سانتی متر و قطر بشقاب قرار گرفته در وسط آن 20 سانتی متر است. با توجه به دست ساز بودن و نقاشی متفاوت , طرح های تمامی بشقاب ها و ظروف میناکاری مانند یک اثر هنری همتایی ندارد. تلفیق هنرهای دستی می تواند جلوه زیباتری به محصول نهایی بدهد.  

قاب گرد مشبک میناکاری قاب گرد مشبک میناکاری

قاب گرد میناکاری 20 سانتی متری سایز مناسبی برای چیدمان های مختلف دکوری دارد. از کنار هم قرار دادن قاب های میناکاری بر اساس سلیقه خود می توانید چیدمان های زیبایی بدست آورید. بشقاب های میناکاری با قاب گرد و دایره ایی در سایزهای 8,10,12,16,20,25,30 سانتی متر برای دکوراسیون های مختلف طراحی و تولید شده اند. قاب گرد مشبک میناکاری شده قطر 20 سانتی متر در حدود سایز متوسط دسته بندی می شود.

خرید قاب گرد میناکاری خرید قاب گرد میناکاری

استفاده از هدایای تبلیغاتی صنایع دستی در بین علاقه مندان به هنرهای ایرانی رواج بیشتری داشته است. بشقاب میناکاری با قاب گرد چوبی گزینه ایی مناسب برای هدیه به پرسنل و مدیران شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی است. امکان درج پلاک های تبلیغاتی بر روی قاب آن را برای شما سفارشی خواهد نمود. فروش محصولات میناکاری بصورت تکی و عمده برای مشتریان در هر تیراژی در نظر گرفته شده است.

قاب میناکاری اصفهان قاب میناکاری اصفهان

فروش میناکاری در تهران بصورت اینترنتی امکان دسترسی بیشتر را برای مشتریان فراهم می آورد. حمایت از هنرهای دستی ایرانی و بویژه میناکاری اصفهان باعث شده تا اشتیاق بیشتری برای تولید و عرضه بوجود آید. البته ارائه محصولات به سراسر کشور برای تمامی شهرها صورت می گیرد. پروسه تولید ظروف میناکاری روی مس نیازمند افراد با تخصص های مختلف است که در کنار خود ایجاد اشتغال برای تعداد زیادی از هموطنان خواهد نمود.

خرید قاب بشقاب میناکاری خرید قاب بشقاب میناکاری

تابلو میناکاری اصفهان تابلو میناکاری اصفهان

شناسه محصول: 901557

بازار مینا    BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : قاب گرد مشبک میناکاری شده قطر 20 سانتی, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 321 تاريخ : شنبه 8 تير 1398 ساعت: 18:59

تابلو گرد مسی میناکاری ظاهر زیبایی دارد و ظرفیت استفاده در انواع دکوراسیون های سنتی و مدرن را دارا می باشد. تابلو میناکاری اصفهان با قاب گرد 16 سانتی متری را می توانید بر روی هر دیواری نصب کرده و از ظاهر آن لذت ببرید. رنگ های استفاده شده در قاب گرد بشقاب میناکاری به شما امکان ست کردن آن با دیگر لوازم دکوری را خواهد داد. قاب میناکاری اصفهان اثر دست هنرمندان با ذوق این شهر و تحفه ایی پیشکش به علاقه مندان هنرهای دستی است. شما می توانید سایزهای مختلف تابلو میناکاری مشبک و گرد را در کنار یکدیگر با چیدمان دلخواه خود قرار دهید تا جلوه بهتری برای فضای دکوری شما داشته باشد. خرید قاب میناکاری با قاب چوبی به همراه ارسال فوری آن از سراسر کشور در کمترین زمان امکان پذیر است.

تابلو میناکاری اصفهان با قاب گرد 16 سانتی تابلو میناکاری اصفهان با قاب گرد 16 سانتی

جنس قاب گرد میناکاری شده از فیبرهای نازک چوبی است که با دستگاه لیزر بدقت برش خورده. همچنین زیر ساخت بشقاب میناکاری استفاده شده در این قاب از مس مرغوب است. قطر قاب چوبی 25 و قطر بشقاب قرار گرفته در آن 16 سانتی متر می باشد. بشقاب میناکاری با قاب گرد طرح های متفاوتی دارد و تضاد رنگ های روشن آن با رنگ قاب زیبایی خاصی به آ« بخشیده است. این قاب شیشه ندارد و برای حمل و ارسال از طریق هواپیما گزینه خوبی بشمار می رود.

تابلو گرد مسی میناکاری تابلو گرد مسی میناکاری

خرید تابلو میناکاری برای استفاده شخصی و هدیه به دوستان و اقوام مرسوم است. البته بدلیل اینکه این محصول کار دست هنرمندان داخلی است در هر سطح و تیراژی قابل تولید می باشد و شما می توانید از آن بعنوان هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی استفاده کنید. فروش میناکاری اصفهان روی مس قدمت بالایی در این شهر دارد و شما می توانید انواع ظروف میناکاری و صنایع دستی را مطابق با سلیقه خود انتخاب کرده و سفارش دهید.  

قاب گرد بشقاب میناکاری قاب گرد بشقاب میناکاری

کیفیت و مرغوب بودن محصولات میناکاری به عواملی مانند جنس و ضخامت زیر ساخت , لعاب کاری , نقاشی و کوره بستگی دارد. در هر یک از این مراحل استادکاری با تجربه باید فرایند خاصی را دنبال کرده تا خروجی با کیفیتی داشته باشد. تمامی مراحل بصورت زنجیره وار به یکدیگر وابسته هستند در صورتی که فعالیت مرحله ایی صحیح صورت نگیرد تاثیر آن در کار بعدی مشخص خواهد بود. ساخت ظروف میناکاری اصفهان چالش های زیای دارد که فقط عاشقان این حرفه با صبر و تلاش مستمر خود از آن موفق گذر خواهند کرد.  

قاب میناکاری اصفهان قاب میناکاری اصفهان

هنر میناکاری مانند هنرهای دستی دیگر کشورمان از ظرفیت های بالقوه بالایی برای ارز آوری برخوردار است. همچنین صنایع دستی می تواند پیوند دهنده فرهنگ ها به یکدیگر باشد با توجه به این موارد حمایت و برنامه ریزی از صنایع بومی گردشگری و هنرهای دستی برای کشور بزرگی مانند ایران می تواند اتفاقات بسیار خوشی را رقم بزند. احترام به هنرمندان و قدردانی از فعالیت آنها انگیزه ایی برای کار بهتر و آموزش نسل جوان برای فردای کشورمان امری ضروری است.

تابلو میناکاری مشبک تابلو میناکاری مشبک

قاب میناکاری با قاب چوبی قاب میناکاری با قاب چوبی

  شناسه محصول: 901556

بازار مینا     BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : تابلو میناکاری اصفهان با قاب گرد 16 سانتی, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 280 تاريخ : شنبه 8 تير 1398 ساعت: 18:55

قاب گرد میناکاری اصفهان محصولی جدید و زیباست که با انواع دکوراسیون های مدرن و سنتی ایرانی قابل ست شدن است. تلفیق هنر میناکاری روی مس و هنر برش چوب با لیزر محصولات زیبایی بوجود آورده که مورد پسند سلیقه های مختلف می باشد. رنگ های شاد مینایی استفاده شده در نقاشی قاب میناکاری اصفهان آرامبخش بوده و شما را به یاد گنبد های نیلگون مساجد اصفهان خواهد انداخت. طرح گرد قاب بشقاب میناکاری مشبک امکان قرار گرفتن آن در پوزیشن های خاص را هم به شما می دهد. امکان هدیه بشقاب میناکاری قاب دار با قرار دادن آن در یک کاغذ کادو براحتی وجود دارد. خرید تابلو مینا کاری اصفهان برای مشتریان عزیز از سراسر کشور بصورت آنلاین از فروشگاه صنایع دستی اصفهان امکان پذیر است. در صورت سفارش عمده تابلو میناکاری , می توانید از تخفیف های ویژه برخوردار شوید.  

قاب میناکاری گرد و مشبک قطر 12 سانتی متر قاب میناکاری گرد و مشبک قطر 12 سانتی متر

جنس قاب از فیبر های نازک برش خورده توسط دستگاه لیزر است. وزن سبک قاب از ویژگی های مثبت آن برای حمل و نقل است. قطر قاب 20 و قطر بشقاب میناکاری قرار گرفته در وسط آن 12 سانتی متر است. در پشت قاب سوراخی در نظر گرفته شده است تا بتوان براحتی قاب را بر روی هر دیواری نصب کرد. بدلیل رنگ های استفاده شده در قاب میناکاری با قاب چوبی مشبک و گرد , می توانید آن را با انواع دیوار کوب های سنتی ست کنید.  

قاب گرد میناکاری قاب گرد میناکاری

خرید قاب میناکاری اصفهان هم بصورت شخصی و هم برای هدیه به دوستان و اقوام پیشنهاد می شود. سایز کوچک و قیمت مناسب , این تابلو میناکاری شده زیبا را برای هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت مناسب کرده. امکان درج لوگو بر روی قاب و همچنین تولید آن در تیراژ بالا از ویژگیهای مثبت این محصول می باشد. شما با خرید عمده تابلو میناکاری گرد و مشبک می توانید از تخفیف های ویژه فروشگاه نیز بهرمند گردید.  

قاب میناکاری اصفهان قاب میناکاری اصفهان

فروش میناکاری اصفهان روی مس بصورت ظروف سنتی ایرانی مورد توجه علاقه مندان هنرهای دستی ایرانی قرار دارد. فروش میناکاری در تهران و شهرهای دیگر نیز از طریق فروشگاه اینترنتی صنایع دستی اصفهان انجام می پذیرد تا هنردوستان از سراسر کشور قادر به سفارش محصولات مورد نظرشان باشند. انواع بشقاب های میناکاری شده با قاب های زیبا , مناسب برای سلیقه های مختلف به شما معرفی و ارائه خواهد شد.  

قاب بشقاب میناکاری مشبک قاب بشقاب میناکاری مشبک

هنرهای ایرانی در سراسر دنیا شناخته شده اند. لیست بزرگ صنایع دستی ایرانی نشان دهنده هویت و اصالت مردمان این سرزمین است که باید بصورت صحیح از ظرفیت های آن استفاده گردد. هنرهای دستی بومی برای هر منطقه ایی ایجاد اشتغال پایدار کرده و کمک بزرگی به اقتصاد کشور خواهد نمود. صنایع دستی ایرانی نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج از ایران نیز علاقه مندان زیادی دارد ظرفیت بالای صادراتی آن در ارز آوری برای اقتصاد تاثیر بسیار مثبتی خواهد داشت.  

بشقاب میناکاری قاب دار بشقاب میناکاری قاب دار

خرید تابلو مینا کاری خرید تابلو مینا کاری

  شناسه محصول: 901555

بازار مینا     BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : قاب میناکاری گرد و مشبک قطر 12 سانتی, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 277 تاريخ : شنبه 8 تير 1398 ساعت: 18:51

تابلو های میناکاری اصفهان طراحی شده توسط استادکاران این شهر و الهام گرفته از هنرهای تاریخی و ابنیه باستانی نصف جهان است. طرح های متفاوت تابلو میناکاری 10 سانتی با جعبه چوبی گرد و مشبک که توسط دستان هنرمندان نقاشی شده زیبایی دوچندانی به آن بخشیده. ساخت تابلوهای طرح چوب , تلفیق هنر میناکاری با برش لیزر است که براستی زیباتر و کاربردی تر خواهد شد. قاب میناکاری اصفهان را می توانید بر روی دیوار منزل یا دفتر کار خود نصب کرده و از زیبایی آن لذت ببرید. خرید قاب میناکاری شده اصفهان بصورت آنلاین از سراسر کشور امکان پذیر می باشد. تابلو گرد میناکاری سبک و براحتی قابل حمل است. قیمت ارزان و ظاهر زیبای قاب گرد میناکاری آن را به یکی از محبوب ترین محصولات صنایع دستی اصفهان تبدیل کرده . ارسال سفارشات ثبت شده در فروشگاه اینترنتی صنایع دستی همه روزه و در کمترین زمان انجام می گردد.

تابلو میناکاری 10 سانتی با جعبه چوبی گرد و مشبک تابلو میناکاری 10 سانتی با جعبه چوبی گرد و مشبک

جنس قاب این محصول از فیبرهای چوبی نازک است که توسط دستگاه لیزر برش خورده. قطر قاب چوبی 17 و قطر بشقاب قرار گرفته در آن 10 سانتی متر است. همچنین ضخامت قاب 19 میلیمتر می باشد. در پشت قاب سوراخی قرار گرفته تا شما براحتی بتوانید آن را بر روی هر دیواری نصب کنید. قاب میناکاری با جعبه چوبی مشبک تماما در داخل کشورمان تولید می شود و با تووجه به این موضوع در هر تیراژی قابل سفارش است. با استفاده از هنر میناکاری و برش لیزر شما محصولات بسیار زیبایی خواهید داشت.  

تابلو های میناکاری اصفهان تابلو های میناکاری اصفهان

بشقاب میناکاری 10 سانتی با قاب گرد چوبی را می توانید با دیگر محصولات دکور خود ست کنید. البته قرار دادن چند قاب گرد چوبی میناکاری با سایزهای مختلف بر روی دیوار با چیدمان مورد نظرتان می تواند حال و هوای فضای دکوری اتاق را بخوبی تغییر دهد. نکته مثبت ظروف میناکاری علاوه بر طرح های زیبای سنتی , رنگ های شاد مینایی هم می باشد. بر این اساس انواع ظروف میناکاری و بطور مشخص قاب های میناکاری شده را می توانید در دکوراسیون های سنتی و مدرن استفاده کنید.

قاب میناکاری اصفهان قاب میناکاری اصفهان

قیمت تابلو گرد میناکاری ارزان و خرید آن نیز آسان است. خرید تابلو میناکاری شده برای انواع هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت پیشنهاد می گردد. درج هر گونه لوگو و پلاک های تبلیغاتی بر روی قاب امکان پذیر است. شما می توانید در صورت تمایل به خرید این محصول برای هدایای تبلیغاتی با همکاران واحد فروش تماس گرفته و اطلاعات دقیقی در مورد میزان تخفیف های خرید عمده میناکاری بدست آورد. فروش میناکاری اصفهان در تهران و شهرهای دیگر کشورمان از استقبال بسیار خوبی برخوردار بوده است.  

خرید قاب میناکاری خرید قاب میناکاری

استفاده از محصولات صنایع دستی ایرانی بجای محصولات لوکس خارجی هم به رونق اقتصاد کشورمان کمک کرده و هم باعث آشنایی بیشتر با اقوام و مناطق مختلف کشور و فرهنگ متنوع ایرانی خواهد شد. ایجاد اشتغال برای جوانان در این مسیر ار مهمترین چالش های بخش خصوصی و همچنین ترویج فرهنگ ایرانی به عنوان فرهنگی کهن و صلح جو در میان دیگر تمدن هاست. برنامه ریزی صحیح و حمایت مردمی از جمله دلایل مهم در جهت رسیدن به این موفقیت می باشد.  

تابلو گرد میناکاری تابلو گرد میناکاری

قاب گرد میناکاری قاب گرد میناکاری

  شناسه محصول: 901554

بازار مینا      BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : تابلو میناکاری 10 سانتی جعبه چوبی گرد و مشبک, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 302 تاريخ : شنبه 8 تير 1398 ساعت: 18:46

تابلو میناکاری مشبک را می توان از سری محصولات پر طرفدار برای استفاده شخصی و هدیه به دوستان و اقوام برشمرد. ظاهر خاص تابلو میناکاری 8 سانتی گرد و مشبک به شما امکان می دهد تا با چیدمان های مختلف آن را ست کنید. طرح قاب تابلو میناکاری گرد , چوبی و رنگ تیره قهوه ایی آن تضاد زیبایی با رنگ های شاد مینایی بوجود آورده است. خرید تابلو میناکاری اصفهان بسادگی چند کلیک از سراسر کشور امکان پذیر است. قاب میناکاری گرد کوچک , سبک و براحتی قابل حمل می باشد. امروزه فرهنگ خرید میناکاری و سایر محصولات صنایع دستی اصفهان در تهران و شهرهای دیگر کشورمان بیشتر نهادینه شده . استفاده از هنرهای دستی ایرانی برای تزئین منزل و دفاتر کار اصالت بیشتری به محیط پیرامون ما خواهد بخشید. ارسال محصولات در کمترین زمان همه روزه به سراسر کشور انجام خواهد گرفت.  

تابلو میناکاری 8 سانتی گرد و مشبک تابلو میناکاری 8 سانتی گرد و مشبک

جنس قاب گرد مشبک از فیبرهای نازک چوبی است که با دستگاه لیزر برش خورده است. قطر دایره ایی قاب 14 سانتی متر است. در وسط قاب چوبی مشبک بشقاب میناکاری شده زیبایی به قطر 8 سانتی متر قرار دارد. پشت قاب سوراخی به عنوان آویز قاب در نظر گرفته شده تا شما بتوانید آن را بر روی هر دیواری نصب کنید. طرح شبکه ایی و جنس قاب , وزن سبکی را برای این محصول در پی داشته است.  

تابلو میناکاری مشبک تابلو میناکاری مشبک

انواع قاب میناکاری برای هدیه به دوستان و اقوام پیشنهاد می گردد. چرا که براحتی قابل استفاده و کادو می باشد. همچنین قیمت ارزان قاب تابلوهای میناکاری باعث شده تا برای هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی مورد مناسبی باشد. شما می توانید لوگوهای اختصاصی خود را بر روی قاب چسبانده و آن را برای خود سفارشی کنید. تابلو میناکاری اصفهان اثر دست هنرمندان با ذوق نصف جهان است که بخشی از هویت ایرانی را در قالب رنگ ها و طرح های زیبای به نمایش گذاشته اند.  

تابلو میناکاری گرد تابلو میناکاری گرد

قیمت تابلو میناکاری ارزان و امکان سفارش آن در تیراژ بالا وجود دارد. نقاشی قاب میناکاری گرد و مشبک اثر دست بوده و طرح های آن متفاوت است. یکی از دلایل بالا بودن ارزش کارهای هنری نیز منحصر بفرد بودن آنهاست. میناکاری در اصفهان از قدمت بالایی برخوردار است و ظروف میناکاری سوغات اصفهان می باشد. البته در اصفهان هنر میناکاری بر روی مس انجام می گردد و طی پروسه های تخصصی و تجربی زیادی به مرحله تولید و عرضه به بازار می رسد.

خرید تابلو میناکاری خرید تابلو میناکاری

فروش میناکاری در تهران و شهرهای دیگر کشورمان از رونق بهتری نسبت به سال های قبل برخوردار گشته است. این اتفاق بدلیل آگاه شدن و فرهنگ استفاده از محصولات ایرانی رخ داده است. ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان کشورمان در بستر هنرهای دستی ایرانی متضمن نگرش صحیح در چهارچوب قوانین حساب شده برای صنعت گردشگری و هنرهای دستی می باشد. حمایت از هنرمندان ایرانی احترام و هویت و اصالت ملی کشورمان است.

قاب میناکاری گرد قاب میناکاری گرد

خرید میناکاری خرید میناکاری

  شناسه محصول: 901553

بازار مینا      BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : تابلو میناکاری 8 سانتی گرد و مشبک, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 267 تاريخ : شنبه 8 تير 1398 ساعت: 18:42